onsdag 26. mai 2010

Ønske-bloggers!

Endelig har det skjedd noe på bloggersen min! Det kalles interaktivitet. Det vil si at først så skriver jeg, Volum-Ræven, noe, og så svarer noen andre med noe. Jeg har gått på bloggers-kurs, det er derfor det har kommet så lite fra meg i det siste, men da jeg logget meg inn så jeg at det hadde skjedd noe!

3. mai skjedde følgende:
Ina aka Ladria sa...

Skriv litt om Forza, Dunderbeist og SVÖLK da! :) Gleder meg som en unge til Volumfestivalen!


I denne bloggersen oppfylles alle ønsker!

Forza

Forza er fra Bergen og synger på engelsk. Babak er frontfigur, vokalist og gjør stor ære på hjembyen Elverum. Har fra sikre kilder at han en gang fikk rødt kort i en fotballkamp. Rock´n roll med trekkspell!

Svölk

Dessa kara her er je nesten litt redd. Skjeggete hardrockere som sier at døm driv med bjønnrock. Men skal ærlig innrømme at jeg digger det og nok kommer til å snike meg innom konserten, ja. Men hva er egentlig gæli med rævrock!?

Dunderbeist

En vakker dag kommer disse gutta til å ta Bergensbølgen! Og da mener jeg virkelig banke møkka ut av døm. Sikre kilder, dette også. Skal få ordna meg sminke og synge meg skikkelig hås før konserten!

2 kommentarer:

  1. Det var jammen en flink Volumræv! Tusen takk for at du tok oppfordringen. Må jo nesten finne på noe nytt til deg nå da.. ;) hehe

    SvarSlett